Hurraa, hurraa! 7 pistettä, 7 pistettä pääsykokeista! Pakollinen capsin raiskaus: MINÄ PÄÄSEN LUKIOON JOSTA OLEN HAAVEILLUT JO KAKSI VUOTTA, WIPII! Ah, kylläpä helpotti.

Iloani miinustaa vähän, kun menin sitten eilen ottamaan vähän lähikontaktia soratien kanssa, ei kiva.  Ajelin rauhassa skootterillani ( = sähkövatkain) ja kun jarrutin, WHUMPS! Se vain lähti alta ja tapasin itseni katselemasta pikkukiviä. Älkää kokeilko tätä kotona. Nyt sähkövatkain ois vähän niin kuin pesun tarpeessa, koska onnistuin vuodattamaan jonkin verran verta sen päälle.

Vasen kyynärpää, vasen nilkka ja oikea polvi ovat melkoisen auki ja ilahduttavat minua märkimällä... nami. Äiti oli onneksi paikallaan ja paikkasi minut ansiokkaasti, ablodit hänelle siitä. Hyvä että olin liikkeellä capreilla, enkä farkuilla, ne olisivat hajonneet. (Onni onnettomuudessa)

Asiasta pullaan, tänään ruokalistalla on isosiskoni syntymäpäivän johdosta KAKKUA!

 

Syntymäpäivät ovat hauskoja tapauksia. Sitä saa viettä päivän prinsessana, äiti kokkaa kuin hullu ja isä laulaa kuorona pappan kanssa "Sä kasvoit neito kaunoinen"-biisiä. Siinä vasta hieno viisu. Populaa laukkaa ovesta sisään kädet täynnä lahjoja ja kukkia ja illan päätteeksi vatsa on pinkeänä herkuista. Nykyisin tosin allekirjoittaneen lahjat ovat lähinnä kirjekuori-muodossa, mutta ei se minua vaan haittaa. Rahalla saa ja alpakalla pääsee.